Sulassa vesikatko 24.5. vesijohdon saneeraustöiden takia

Hiekkamäentiellä uusitaan runkoputkea ja liitostöiden takia tänään alueella on vesikatko. Ennakkoon on laputettu kiinteistöt, joilla oli arvioitu katkos tänään klo 6-9. Häiriöalue kuitenkin laajenee ja vesikatko jatkuu koko Sulan alueella. Tiedotamme työn etenemisestä ja katkosalueesta tarkemmin tällä sivulla. Tämän hetkisen tiedon mukaan alueella on … Jatkuu

Vesikatko 10.5 Keravan Kytömaalla

Suoritamme runkovesijohdon liitostyön Koivulantien varrella. Liitostyön vuoksi joudutaan vedenjakelu keskeyttämään Keravan Kytömaalla. Vesikatko koskee Kytömaantien varrella asuvia välillä Kytömaantie 127-217 sekä seuraavia katuja: Siikiläntie, Kytökuja, Tukkilantie, Tukkilankuja ja Käkimäentie. Työ alkaa keskiviikkona 10.5 klo 9.00. Vedenjakelu pyritään saamaan normaaliksi viimeistään klo 17.00 … Jatkuu

Tuusulantien vesikatko on ohi

Päivitys klo 14.40 Vesikatko on ohi ja vedenjakelu on palautettu normaaliksi. Huomioitavaa: Vedenjakelun keskeytys saattaa irrottaa putkistoista saostumia ja ruostetta, josta voi aiheutua vesijohtoveden laatuhaittoja mm. vesihanojen ja pesukoneiden sihtien tukkeutumista sekä vaalean pyykin värjäytymistä. Ennen veden käyttämistä suositamme mahdollisten … Jatkuu

Hakuilmoitus: Käyttöpäällikkö

Haemme KÄYTTÖPÄÄLLIKKÖÄ Käyttöpäällikkö vastaa veden tuotannon ja jakelun toimivuudesta. Tehtäviin kuuluu myös vesilaitoksen varallaolo muun henkilökunnan kanssa. Käyttöpäällikkö toimii toimitusjohtajan varahenkilönä. Viran kelpoisuusehtona on tehtävään soveltuva teknisen alan koulutus ja vähintään kolmen vuoden työkokemus vesihuoltoalalla. Tehtävä edellyttää vähintään voimassa olevia … Jatkuu

Järvenpään torstaisesta vedenjakeluhäiriöstä

Tiedote 28.10.2016 Eilen Järvenpäässä koettiin poikkeuksellinen vedenjakeluhäiriö, kun koko Järvenpään vesijohtoverkosto meni hetkeksi lähes paineettomaksi. Häiriön aiheuttajana oli Tuusulan seudun vesilaitoksen Järvenpään vesitornissa oleva vesitornin pinnanmittauksen järjestelmäkortti. Tornin pinnanmittaus on varmistettu kolmella erillisellä pinnanmittausanturilla, mutta kyseisen kortin vikaantuessa kaikki mittaukset … Jatkuu

Jäniksenlinnan hankkeen esite ilmestynyt

Jäniksenlinnan tekopohjavesilaitoksen laajennus- ja saneeraushanke on viimeistelyä vaille valmis. Voit jo tutustua hankkeen esitteeseen täällä: http://www.esitteemme.fi/tsv/WebView/ Urakkaohjelman mukaisesti työn on määrä valmistua 30.11. mennessä.

Keravan vesitornin saneeraus

Kalevan vanhan vesitornin saneeraustyö etenee aikataulun mukaisesti. Vesitorni suljetaan pois verkostosta 18.7.2016 – 4.9.2016. Keravantien pohjoispuolella verkostossa saattaa esiintyä painevaihtelua sekä virtaussuuntien muutoksista johtuen saattaa irrota saostumia ja ruostetta, mistä voi aiheutua vesijohtoveden laatuhaittoja. Esteettiset häiriöt, kuten veden sameus ja … Jatkuu

Ristinummen vesikatko ohi

Suoritimme runkovesijohdon liitostöitä Ristinummella torstaina 26.5. Liitostöiden vuoksi vedenjakelu jouduttiin keskeyttämään Matinkujalla, Valtterinkujalla ja Pohjolantiellä. Työt saatiin valmiiksi ennakoitua nopeammin ja vedenjakelu on toiminut normaalisti klo 13 jälkeen. Lähialueen kiinteistössä voi illan aikana esiintyä sameaa vettä tai putkistoihin on voinut kerääntyä ilmaa, joka … Jatkuu